lørdag 10. oktober 2009

Oppdatering

Har blitt en stund siden jeg skrev noe sist, men jeg har en sånn passe ok unnskyldning.

Undertegnede har bestemt seg for og gå tilbake til skolebenken, og utdanne seg til børsemaker.
Og det betyr at jeg må begynne på nytt på det som nå heter VG1, i min tid Grunnkurs, Design og Håndverk.

Design & Håndverk ja, tegning og sying etc. i en høyst kvinnedominert linje, da det er startpunktet for frisør også. Det høres kanskje ok ut, men tro meg, det kan bli litt mye av og til.

Så langt har jeg tegnet litt, sydd ett handlenett, brettet og limt en pose av avispapir......men jeg klager ikke, en eller annen har tydeligvis ment at dette er nødvendig skal du skru på våpen. Og det er ikke så mye sarkasme i den settningen heller, jeg har det ganske gøy og, ihvertfall så langt, lett med dette.

Bloggen blir nok ikke prioritert, men jeg skal ihvertfall få lagt inn noen innlegg om hva vi gjør på 1DHB, Haugaland Vgs. fremover, og hvis alt går ok, rapportere fra VG2 Børsemaker på Gauldal Vgs til neste år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar